Daha sonra oyunu geliştirmek için “Diziler”deki “Veri” kısmından süre ve puan verileri oluşturalım.
Puan kazanmak için “yeni kukla” sekmesinden kedinin toplaması gereken nesneleri seçip bu nesneleri hareketli veya sabit yapabiliriz.
Biz uygulamanın devamında balon seçtiğimizi düşünerek kodlamaya devam edeceğiz.
Aşağıda sırasıyla dekorun, kedi kuklasının, köpek kuklasının, balon kuklasının ve oyun bitti yazısının kodlarını görebilirsiniz.
Örneğin; ilk seviyede balon sayısı 1 iken diğer seviyede 2 ye çıkartıp ikinci balonun hep rengini hemde kazandıracağı puanı değiştirebiliriz.
Oyuncu 100 puan topladığında arka planı değiştirerek ikinci seviyeye geçmesini sağlayabiliriz.
Kedi kuklasının, köpek kuklasının, oyun bitti yazısının ve birinci balon kuklasının kodu aynıdır. Sırasıyla dekor, 2.seviye ve ikinci balon kuklasının kodları ise aşağıdaki gibidir.